رقابت 92 هنرجوی منتخب فارس در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش فارس از برگزاری مرحله تئوری کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در استان فارس به میزبانی هنرستان کاردانش حاج قوام شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 92 هنرجوی منتخب فارس در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در شیراز

محمد رضا فرهادی گفت: مرحله تئوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در استان فارس با هدف اجرای برنامه های مستمر تشویقی و ترغیبی در بروز خلاقیتهای علمی و مهارتی و نیز تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری در بین هنرجویان هنرستانهای کاردانش برگزار می شود..

فرهادی شناسایی توانمندی های هنرجویان و ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی و توسعه فرهنگ کار مهارت آموزی را از دیگر اهداف این مسابقات عنوان نمود.

وی افزود: امسال در شانزدهمین مرحله تئوری کشوری مسابقات علمی و کاربردی شاخه کاردانش در استان فارس 92 نفر از هنرجویان راه یافته به مرحله تئوری کشوری از سطح استان فارس در هنرستان کادانش حاج قوام ناحیه یک و با حضور ناظران کشوری به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش فارس یاد آور شد: در این دوره از مسابقات 59 هنرجوی پسر و 33 هنرجوی دختر از مناطق و شهرستانها و نواحی استان در 24 رشته کاردانش به رقابت پرداختند.

شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرجویان پایه یازدهم در 33 عنوان آزمون در سراسر کشور به رقابت پرداختند. استان های خراسان رضوی ، شهرستان های تهران، فارس و شهر تهران به ترتیب بیشترین شرکت کننده در شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش را داشتند.

مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی در تیرماه 97 برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار