مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان البرز

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت  و نماز استان البرز
مسعود مهران نیا در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن عترت نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده در حال برگزاری است.
وی افزود: در این بخش از مسابقات بیش از دوهزار دانش آموز و فرهنگی در ۱۸ رشته که در بخش دختران هشت رشته و در بخش پسران به رشته و در بخش فرهنگیان ۴ رشته با هم رقابت خواهند کرد که بر این اساس در بخش قرائت در دو بخش قرائت تحقیق و ترتیب همچنین در اذان و مداحی حفظ ویژه حفظ عمومی انشای نماز نهج البلاغه صحیفه سجادیه خدمت دانش‌آموزان عزیز هستیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه گفت: فرایند مسابقات قرآن عترت و نماز از ۲۴ آذرماه در سطح مدارس آغاز شد و همزمان با هفته قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش در ۲۴ تا ۳۰ آذر هست در مرحله منطقه‌ای و شهرستانی در بهمن ۹۶ برگزار شد و افرادی که در این مرحله دارنده رتبه اول شوند به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار