موافقت با باز گشایی خیابان امام خمینی "5"در اولین شورای ترافیک شهرستان قاین

قاین (پانا) ـ در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان قاین با باز گشایی خیابان امام خمینی "5" و اتصال به خیابان کمال و بلوار نور بخش موافقت شد.

کد مطلب: ۸۱۲۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
موافقت با باز گشایی خیابان امام خمینی "5"در اولین شورای ترافیک شهرستان قاین

مجید بیکی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار قاین دراولین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال جاری اظهارکرد: شورای ترافیک در بهبود عبور و مرور و وضعیت ترافیکی شهرستان ها نقش مهمی دارد و انتظار ما از دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری ها که سهم عمده ای در مصوبات شورای ترافیک دارند اهتمام لازم به اجرای مصوبات شورای ترافیک است .

وی درادامه گفت:تاخیر در اجرای یک مصوبه ممکن است حوادث و سوانحی را در سطح شهر به وجود آورد ولذا شهرداری ها باید دراین زمینه همکاری لازم را با شورای ترافیک داشته باشند .

بیکی با اشاره به عملکرد شورای ترافیک شهرستان در سال 96 گفت: 4جلسه شورای ترافیک در سال گذشته برگزار شد و کمیته فنی نیز 4 بازدید از سطح شهرها و جاده ها انجام دادند.

وی افزود:66مصوبه این جلسات داشت که 53 مصوبه اجرایی ویا در حال اجراست و 13 مصوبه اجرا نشده داریم که برخی به آخرین جلسه اسفند ماه شورای ترافیک برمی گردد که به مرور زمان اجرا خواهد شد .

بیکی اظهارکرد:بخشی از مصوبات اجرا نشده مربوط به احداث میدان شهید کاوه است که باید شهرداری قاین دراین زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و هرچه سریعتر این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

کهن ترابی فرماندار قاینات دراین جلسه با بیان این که مصوبات شورای ترافیک در طول چند ماه گذشته توسط شهرداری قاین به خوبی اجرا و یا در حال اجراست گفت: به شهردار اختیار داده شده است که جاهایی از شهر که نیاز به اصلاح دارد بدون مصوبات شورای ترافیک نیز نسبت به اصلاح و باز سازی آن با نظر پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام شود .

وی تاکید کرد که دستگاههای اجرایی باید در این زمینه باشهرداری همکاری داشته باشند .

کهن ترابی در ادامه گفت: در طول 2 سال گذشته شهر رها شده بود و اکنون وضعیت مطلوبی به شهر به همت شهرداری داده شده است و امیدواریم که شاهد زیبا سازی نقاط مختلف شهر قاین باشیم.

فرماندار قاین با اشاره به مصوبه کار گروه گردشگری و اختیار تام به شهرداری در خصوص منطقه گردشگری بوذجمهر گفت: شهرستان قاینات ظرفیت های بسیار خوبی برای گردشگری دارد و شهرداری به عنوان یک سرمایه گذار می تواند برنامه های بسیار خوبی در منطقه داشته باشد .

بازگشایی خیابان مهدیه 1 و خیابان امام خمینی 5 در شهرقاین و اتصال به خیابان کمال و بلوار نوربخش از جمله درخواست های شهرداری قاین بود که دراین جلسه با تاکید بر موافقت اصولی با متولیان امر برای بازگشایی موافقت شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار