رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان:

مدیران مدارس به سمت نشاط و پویایی حرکت کنند

ایلام ( پانا ) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در جمع مدیران مدارس متوسطه گفت:اگر مدیران ما با نشاط و بانگیزه حرکت نمایند ،خوش فکر و تحول گرا باشند بی شک این نشاط به دانش آموز ،معلم و مدرسه تزریق می گردد و موجبات پویایی مدارس فراهم می شود.

کد مطلب: ۸۱۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس به سمت نشاط و پویایی حرکت کنند

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه دوم با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

در این نشست که به منظور شناسایی چالش ها و ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی در سطح منطقه برگزار شد، سعید خانه زر رئیس اداره با تبریک سال نو گفت: مدیران مدارس باید به سمت نشاط و پویایی حرکت کنند ،زیرا اگر مدیری با نشاط و با انگیزه مسئولیت خود را ایفا نکند سستی و بی انگیزه گی برجامعه دانش آموزی و معلمین تحت تصدی آن مدیر تسلط می یابد و چنین مدرسه ای نمی تواند خروجی مناسبی داشته باشد.

خانه زر نشاط و پویایی را لازمه ی موفقیت دانست و افزود: اگر مدیران ما با نشاط و با انگیزه حرکت نمایند ،خوش فکر و تحول گرا باشند بی شک این نشاط به دانش آموز ،معلم و مدرسه تزریق می گردد و موجبات پویایی مدارس فراهم می شود.

وی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش موسیان را می توان یکی از جوان ترین آموزش و پرورش ها قلم داد کرد افزود: این ظرفیت و پتانسیل جوانی می تواند با هدایت و تلاش مدیران کارآمد و مثبت اندیش، امید به آینده را در نسل جوان و نوجوان ما افزایش دهد و موجب نشاط، تحرک و پویایی در بین جامعه ی دانش آموزی گردد. توسعه رشته های تحصیلی ، تجهیزات آزمایشگاهی ،برگزاری نشست های تخصصی با مسئولین شهرستان ، استفاده از ظرفیت شرکت های منطقه، تجهیز کارگاه های رایانه ای، توجه ویژه به فرایند آموزشی و تربیتی دانش آموزان بویژه در دوره ابتدایی، شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان و ایجاد رشته های فنی از جمله مواردی بود که در این نشست صمیمی پیرامون آنها بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار