بازدید فرماندار قدس از مجتمع سالمندان و مرکز توانبخشی

شهر قدس ( پانا)- فرماندار شهرستان قدس به همراه نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و معاونین خود از مجتمع سالمندان و معلولین قدس و مرکز توانبخشی آزادی بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار قدس از مجتمع سالمندان و مرکز توانبخشی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، علی اصغر ناصر بخت در دیدار با سالمندان مجتمع سالمندان و معلولین قدس اظهار کرد: افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شوند در حالی سال جدید را شروع کردند که دور از خانواده و دوستان خود هستند.
وی با بیان اینکه احترام به والدین از واجبات دین است، افزود: نگهداری معدود افرادی که هیچ خانواده و فامیلی ندارند در این مرکز شاید محل اشکال نباشد اما افرادی هستند که فرزند و خانواده دارند و در کمال بی‌مهری به سرای سالمندان سپرده شده‌اند.
فرماندار قدس با اشاره به اینکه وظیفه داریم نسبت به تکریم سالمندان اقدام کنیم، گفت: این افراد در بهار طبیعت و همزمان با عید نوروز، چشم به راه کسانی هستند که به دیدار آنها بیایند.
این مسئول با بیان اینکه به همشهریان توصیه می‌کنم از سالمندان دیدار کنند، تصریح کرد: دوران پیری و کهولت، بخشی از زندگی انسان است و همه افراد به این مرحله می‌رسند و باید بدانیم این مرحله از زندگی برای همه افراد وجود دارد.
ناصر بخت با اشاره به اینکه قدردان پدر و مادرها باشیم، گفت: در سایه قدرانی از زحمات پدر و مادر است که شامل لطف الهی می‌شویم.
همچنین فرماندار قدس در ادامه بازدید به مرکز توانبخشی آزادی رفت.
فرماندار قدس در این بازدید اظهار کرد: توفیق خدمت به این فرزندان، نصیب افرادی می‌شود که جزو بندگان برگزیده خدا هستند.
وی در پایان از کمیت و کیفیت نگهداری بیماران اعصاب و روان در این مرکز مطلع و در جریان آخرین وضعیت خدمات توانبخشی و نگهداری از این بیماران قرار گرفت.
مجتمع سالمندان و معلولین قدس خدمات تخصصی، در راستای نگه‌داری و توانبخشی سالمندان و معلولین ارائه می‌دهد و هدف اصلیِ آن فراهم آوردن محیطی پویا، همراه با سلامتیِ جسم و روان، احساس امنیت، فعالیت و ایجاد امید متناسب با ویژگی‌ها و نیازمندی‌های سالمندان و معلولین است. در این مجتمع 500 مددجو به صورت شبانه‌روزی نگه‌داری می‌شوند.
مرکز توانبخشی آزادی خدمات بستری شبانه روزی، توانبخشی و درمانی بیماران روانی مزمن (آقایان) تیم مجرب درمانی شامل روانپزشک، روانشناس بالینی، کار درمان و مددکار اجتماعی دارا می باشد.
/خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار