برگزاری نشست هنرمندان مروست با معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

مروست (پانا) - هنرمندان مروست طی نشستی در محل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این منطقه، مسائل و مشکلات خود را در جلسه ای با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، بخشدار مروست، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست واعضای شورای اسلامی شهر در میان گذاشتند .

کد مطلب: ۸۱۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هنرمندان مروست با معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

امور مربوط به حل شدن مشکل بیمه هنرمندان، حمایت بیشتر از جامعه هنری ، برگزاری دوره های مختلف آموزشی با حضور اساتید استانی و کشوری ، حمایت از انجمن های هنری و ... از جمله مسائل و مشکلاتی بود که هنرمندان مروست به آن اشاره کردند .
محمود دهقان هراتی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست طی سخنانی ، با بیان اینکه منطقه مروست در زمینه انجام فعالیتهای هنری از مناطق فعال و پویا در استان یزد به حساب می اید خاطر نشان کرد: این منطقه از ظرفیتهای خوب هنری برخوردار است و برای حل مشکلات هنرمندان آن باید قدم های بزرگتری برداشته شود.
بخشدار مروست نیز در این نشست گفت: به رغم مشکلات موجود ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست تا کنون فعالیتهای خوب و مطلوب فرهنگی و هنری به انجام رسانده که قابل تقدیر و تشکر است .
علی رضا فلاختی با اشاره به استعدادهای خوب هنری این منطقه، خواستار توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر این منطقه شد .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز در این نشست ، هنرمندان این دیار را سرمایه ای ارزشمند برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: توجه به حل مسائل و مشکلات جامعه هنری یک ضرورت است که به دنبال مرتفع کردن و حل مشکلات پیش رو هستیم .
اکبر رنجبر همچنین ضمن اعلام تعدادی از برنامه های این اداره در سال 97،گزارشی از فعالیتهای انجام شده این اداره در سال 96 را تشریح نمود .
در ادامه این نشست زمانیان رییس اداره امور هنری و خانم صالحی کارشناس موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی را در خصوص یمه هنرمندان و ... مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار