مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

هنر روح کالبد جامعه است

یزد(پانا) -مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های هنری استان بیان داشت: جامعه ای که تنها توسعه فیزیکی دارد، جسمی فاقد روح است.

کد مطلب: ۸۱۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هنر روح کالبد جامعه است

"مجید جوادیان زاده" در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های هنری استان یزد که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد؛ اظهار داشت: جامعه ای که تنها توسعه فیزیکی و مادی دارد و به سمت مدرنیته یک بعدی حرکت می کند؛ جسمی فاقد روح است. هنر روح کالبد انسانی است که سرزندگی، نشاط و شادابی را به همراه دارد.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی و هنری استان یزد، افزود: باور داریم گفت و گوی مستقیم هنرمندان و مسئولان، سوءتفاهم را حل و مشکلات را برطرف می کند. با ذهن خوانی بسیاری از اتفاقات مثبت روی نخواهد داد.

جوادیان زاده اظهار امیدواری کرد: در قالب این گفت و گو و هم فکری ها، هنرمندان و مسئولان فرهنگی به زبان و بیان مشترکی دست یابند.

گفتنی است در این نشست روسای انجمن های هنری فعالیت های تجسمی، نمایشی، گرافیک، موسیقی، خوشنویسی، سینما، شعر و عکاسی به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار