معاون سیاسی استاندارکردستان: هفته ارتش با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود

سنندج(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم و برنامه های مربوط به هفته ارتش دراین استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندارکردستان: هفته ارتش با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود

حسین خوش اقبال معاون سیاسی استاندارکردستان در جلسه هماهنگی هفته ارتش و ستاد بزرگداشت هنر انقلاب با بیان اینکه نامگذاری روز 29 فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات حضرت امام بود ادامه داد: ارتشیان در بدو پیروزی انقلاب همراه امام و در کنار مردم قرار گرفتند و در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

وی قدرشناسی از ارتش و دیگر نیروهای نظامی را وظیفه همه افراد و اقشار جامعه ذکر کرد و افزود: آرامش و امنیت حاکم برکشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگانی است و به برکت خون شهدا کشور ما امروز عزتمندتر و سربلندتر از هر زمانی است.

خوش اقبال اضافه کرد: شهدا چراغ های روشن و فروزان انقلاب هستند و نباید فراموش کنیم که با فداکاری و از خود گذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس بی نظیرترین حماسه ها خلق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه روز 19 فروردین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید صیاد شیرازی و 20 فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی است گفت: شهید صیاد شیرازی در دوران حیات شان نشان داد که جزو وفادارترین نیروها به نظام و انقلاب بود ودر این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در مراسم های گرامیداشت هفته ارتش، شهید صیاد شیرازی ومرتضی آوینی تلاش شود از همه ظرفیت ها و امکانات به نحو مطلوب و گسترده استفاده شود.

خوش اقبال اظهار داشت: انتظار می رود صدا وسیما و دیگر رسانه ها به صورت گسترده نسبت به اطلاع رسانی وپوشش خبری این مراسم و برنامه ها اقدام کنند و نهادهای فرهنگی نیز نسبت به تبلیغات محیطی توجه خاص داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار