مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبرداد:

سمنانی ها 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در سال ۹۶، مردم این استان چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۱۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سمنانی ها 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: در سال ۹۶، مردم این استان چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به سال قبل از آن دارای رشد هشت‌درصدی داشته است.

وی بابیان اینکه در سال ۹۵ سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان صدقه در استان سمنان پرداخت شد، افزود: این میزان در سال جاری به بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش‌یافته که نشان از نیات خیر مردم نیک‌اندیش باوجود مشکلات اقتصادی عدیده مالی و اقتصادی دارد.

رضوی تصریح کرد: پنج هزار و ۳۲۷ صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد که در سال ۹۶ یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان کمک نقدی در آن‌ها ریخته شده است.

وی افزود: مردم استان سمنان تنها ۱۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان از طریق روش‌های نوین صدقه پرداخت کردند که این نشان می‌دهد خیران سمنانی در هر موردی از کمک به هم نوعان خود استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، از پرداخت 1.5 میلیارد تومان کمک موردی توسط مردم استان سمنان به نیازمندان طی سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: مردم این استان در امر کمک به نیازمندان و ۲۲ هزار و ۷۵۶ نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد عملکرد بسیار خوبی را داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار