سازمان بازرسی کل کشور، چشم نظام اسلامی

کرج (پانا) - بازرس کل استان البرز در کارگاه آموزشی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش آسارا که با موضوع «مسائل مربوط با ساخت‌وسازهای مجاز و غیرمجاز در منطقه» حضور یافت.

کد مطلب: ۸۱۰۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بازرسی کل کشور،  چشم نظام اسلامی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، احمد علی‌آبادی فراهانی بازرس کل استان البرز در کارگاه آموزشی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش آسارا که با موضوع «مسائل مربوط با ساخت‌وسازهای مجاز و غیرمجاز در منطقه» حضور یافت.

فراهانی در این کارگاه با تبیین جایگاه و نقش سازمان بازرسی کل کشور و وظیفه خطیر مبارزه با فساد اداری و مالی، به اهمیت پیشگیری از تخلفات اشاره کرد و با بیان آسیب های شناسایی‌شده در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفته در منطقه، خطاب به حاضران تأکید کرد: به اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران در این زمینه هشدار می‌دهم و می‌خواهم نسبت به رعایت قوانین و مقررات و همچنین برخورد قانونی با متجاوزان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام کنید.

بازرس کل استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و وظیفه دهیاران به‌عنوان پیام‌رسانان و پل ارتباطی مردم با مسئولین اشاره و خواستار پیشگیری مشکلات و خدمات‌رسانی مطلوب به روستائیان عزیز شد.

فراهانی سازمان بازرسی کل کشور را به‌عنوان چشم نظام اسلامی دانست و افزود: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به مردم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار