در شهرستان بدره صورت گرفت:

حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرماندار شهرستان بدره در ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش بدره

ایلام ( پانا ) - مدیرکل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری استان ایلام و فرماندار شهرستان بدره با حضور در محل ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش بدره، تشکیل جلسه دادند.

کد مطلب: ۸۱۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرماندار شهرستان بدره در ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش بدره

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام و فرماندار شهرستان بدره با حضور در محل ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش بدره، تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره، ضمن تبریک سال جدید، سال«حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت که با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته پرسنل مدیریت آموزش و پرورش بدره در ایام سفرهای نوروزی مشغول خدمت رسانی به میهمانان نوروزی هستند، که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

ایشان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 4000 نفر از میهمانان نوروزی در محل های ستاد اسکان آموزش و پرورش بدره اسکان پیدا کرده اند، بیان نمود که لازم است همه دستگاه های اجرایی شهرستان، به آموزش و پرورش در اجرای وظایف خود کمک کنند.

حیدربیگی همچنین بیان کرد: مهمترین دغدغه ی ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره، تجهیز محل های اسکان میهمانان نوروزی است و ابراز امیدواری نمود که با ایجاد هماهنگی و تعامل کلیه ادارات و سازمان های دولتی شهرستان بتوانیم در راستای تجهیز محل های اسکان میهمانان نوروزی گام های مهمی برداریم.

در ادامه شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، ضمن تشکر و رضایت از کارکنان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بدره در راستای اسکان میهمانان نوروزی اظهار داشت: که شهرستان بدره با وجود جاذبه های متنوع طبیعی، ظرفیت ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه گردشگری در سطح استان و کشور دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان اظهارداشت: ایجاد زیرساخت های مناسب و ارائه خدمات نوین می تواند در جذب گردشگران و میهمانان نوروزی در شهرستان بدره بسیار موثر باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار