مدیر کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل خبرداد:

میزبانی از 6 هزار خانوار فرهنگی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعداد مسافران فرهنگی نوروز امسال در استان اردبیل تا هشتم فروردین ماه به 53 هزار و 405 نفر روز رسید.

کد مطلب: ۸۰۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی از 6 هزار خانوار فرهنگی در استان اردبیل

احمد ناصری با اشاره به استقبال مناسب از مسافران نوروزی در سطح مدارس استان گفت: تعداد 21 هزار و 362 نفر مسافر در قالب ۵ هزار 934 خانواده از استان های آذربایجان غربی، آدربایجان شرقی، زنجان ، تهران، مازندران، کردستان گیلان، اصفهان، فارس، البرز پذیرش شده و در استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان اقامت مسافران فرهنگی در نوروز سال گذشته در بازه زمانی ذکر شده 30 هزار و 115 نفر روز بوده است، تصریح کرد: امسال این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 77 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در هشتمین روز از فروردین بیشترین پذیرش از استان آذربایجان غربی و بیشترین اسکان در ناحیه 2 صورت گرفته است، گفت : مسافران فرهنگی از استان های آذربایجان غربی، آدربایجان شرقی، زنجان ، تهران، مازندران، کردستان ، گیلان، اصفهان، فارس و البرز پذیرش شده اند .
ناصری اضافه کرد: مدارس و اقامت‌گاه‌های آموزش و پرورش تا پایان طرح نوروزی با تمامی ظرفیت خود پذیرای مسافران فرهنگی در نوروز امسال هستند و تلاش تمامی همکاران ما نیز ارایه خدمات بهتر به فرهنگیان محترم و خانواده‌های آنها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار