برگزاری کارگاه مدرسه پزشکی در اصفهان

اصفهان(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کارگاه مدرسه پزشکی دبیرستان فرزانگان امین 2 (دوره اول ) بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه مدرسه پزشکی در اصفهان

احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به اتفاق بابایی رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و هاشمی کارشناس اداره استعدادهای درخشان از کارگاه مدرسه پزشکی دبیرستان فرزانگان امین 2 (دوره اول ) بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا آرامی مدیر دبیرستان گزارشی از نحوه اجرای کارگاه ارائه کرد.

در ادامه احمدی سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک سال نو و تشکر از دست اندرکاران برگزاری کارگاه مدرسه پزشکی و مدرسان اظهار کرد: انجام فعالیتهای عملی در مدارس اهمیت زیادی دارد و دانش آموزان را به خاطر حضور در کارگاه مدرسه پزشکی در روزهای تعطیل سال نو مورد تشویق قرار داد.

شایان ذکر است این فعالیت علمی- عملی با حضور بیش از 50 نفر از دانش آموزان دبیرستانهای فرزانگان امین 1و ۲ و 3 (دوره اول) از پنجم تا نهم فروردین در حال برگزاری می باشد.

در این کارگاه دانش آموزان با نحوه فعالیت قلب و عروق، مغز و اعصاب، خون و آنکولوژی، بیوشیمی و دارو سازی و تشریح حیوانات آشنا می شوند.

مدرسان این کارگاه هاشمی، حشمت، نیلفروش، دانش،تیموری،زمانی،افشار،سعادت نیا،مشتاقیان، صالحی،صحیحی و صادقی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار