دیدار دوستانه ملی؛ تونس آبروی قاره سیاه را حفظ کرد   

تهران (پانا) – در شب توقف دانمارک و شکست مصر، این تیم تونس بود که در دیدار با یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی به پیروزی رسید.  

کد مطلب: ۸۰۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ تونس آبروی قاره سیاه را حفظ کرد   

جدال تونس و کاستاریکا دو تیم حاضر در جام جهانی به میزبانی شهر نیس فرانسه، با برد یک بر صفر تونس به پایان رسید. خزری تک گل تونس را به ثمر رساند تا این تیم پس از پیروزی مقابل ایران به دومین برد متوالی خود دست یابد و تعداد بازی‌های بدون باختش به عدد 7 برسد.

در دیگر بازی‌ها، دانمارک یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، در دیداری دوستانه مقابل شیلی یکی از غایب‌های بزرگ جام جهانی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت و حسرت تاریخی دانمارک برای عبور از سد دانمارک باقی ماند.

مصر که امید می‌رود با درخشش محمد صلاح یکی از شگفتی‌سازان جام جهانی باشد، در زوریخ مقابل یونان یک بر صفر شکست خورد. آنها با قبول شکست در اولین بازی تاریخ دو تیم، به دومین باخت متوالی و سومین بازی بدون برد دست یافتند.

اسکاتلند به اولین پیروزی تاریخ خود مقابل مجارستان دست یافت و این تیم را مقابل هوادرانش یک بر صفر شکست داد و دومین شکست متوالی مجارها در ماه اخیر را رقم زد.

روند ناکامی‌های مولداوی ادامه پیدا کرد و این تیم با قبول شکست 2 بر یک مقابل ساحل عاج در اولین بازی تاریخ دو تیم، تعداد بازی‌های بدون بردش را به عدد 12 رساند. اما این برد نوار ناکامی‌های ساحل عاج را بعد از 9 بازی بدون برد پاره کرد.

دیدار تیم‌های آفریقایی نامبیا و لسوتو هم با برد 2 بر یک نامبیا تمام شد و لسوتو دومین باخت متوالی خود در دیدارهای اخیر را پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار