مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

یک هزار و 139 کلاس آماده اسکان میهمانان نوروزی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای نورز 97 تعداد یک هزار و 139کلاس‌درس در 167 آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 139 کلاس آماده اسکان میهمانان نوروزی

عباس لامعی صبح امروز اظهار کرد: 379 نفر از پرسنل آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان در هدایت، استقبال و پذیرایی از میهمانان فرهنگی در نوروز 97 مشارکت دارند.


وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری آغاز می شود، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اولویت با فرهنگیان است و در صورت ظرفیت خالی، عموم مردم می‌توانند از مراکز اسکان بهره‌مند شوند.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به هزینه کرد 400 میلیون تومان برای تجهیز پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش در تابستان سال جاری، افزود: کلاس‌هایی که برای اسکان مسافرین و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده اند، مجهز به تخت، یخچال و تلویزیون در3 قالب ویژه، نوع الف، و ب، می با‌شند.


لامعی ادامه داد: متقاضیان جهت ثبت نام اینترنتی و رزرو کلاس در شهرستان ها استان و اسکان نوروزی فرهنگیان می توانند از چهارم لغایت23اسفندماه سال جاری و با مراجعه به وب سایت www.eskan.medu.ir اقدام نمایند.
گفتنی است در نوروز ۹۶ بیش از ۱۴۷ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی پذیرش شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار