در گفت‌وگو با پانا

عادل غلامی درباره کناره‌گیری موقتی از تیم ملی والیبال: در زمانی که همسر و فرزندم به من نیاز دارند باید کنارشان باشم

صحیح نیست جوان‌ها پشت سر ما بمانند

تهران (پانا) – ستاره 32 ساله تیم ملی والیبال ایران علت خداحافظی‌اش از تیم ملی را نیاز خانواده‌اش به حضور او اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عادل غلامی درباره کناره‌گیری موقتی از تیم ملی والیبال: در زمانی که همسر و فرزندم به من نیاز دارند باید کنارشان باشم

چند ماه پیش ایجاد یک درگیری در اردوی تیم ملی والیبال باعث شد تا ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی با بیان اینکه عادل غلامی خط قرمزهای او را رد کرده است، نام این بازیکن را از لیست تیم برای حضور در جام قهرمانان حذف کند و تیم بدون حضور این ستاره‌اش راهی ژاپن شود.

حالا با گذشت چند ماه کولاکوویچ به عادل غلامی چراغ سبز نشان داد و یک بار دیگر او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد اما غلامی این دعوت را نپذیرفت و با بیان جمله « گاهی برای رسیدن باید ایستاد و نگاه کرد» رسماً اعلام کرد که فعلاً قصد ندارد به تیم ملی والیبال ایران برگردد و چند ساعت بعد کولاکوویچ در گفت‌و‌گویی با سایت فدراسیون با بیان اینکه قصد جوان‌گرایی در تیم ملی دارد از تصمیم عادل غلامی تشکر کرد اما درهای بازگشت او به تیم ملی را در آینده باز گذاشت.

پس از اعلام رسمی خداحافظی، عادل غلامی در گفت‌وگو با پانا درباره این تصمیم در آستانه لیگ ملت‌های والیبال گفت: از ایگور کولاکوویچ بابت اینکه یک بار دیگر مرا به اردوی تیم ملی دعوت کرد تشکر می‌کنم، اما فعلاً قصد ندارم به تیم ملی برگردم و می‌خواهم کمی استراحت کنم. تا به امروز 16 سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و در همه این سال‌ها که ازدواج کرده‌ام به خاطر اردوهای تیم ملی کمتر توانستم در کنار خانواده و فرزندم باشم؛ بنابراین فعلاً قصد ندارم در سال 97 در تیم ملی حضور داشته باشم .

وی ادامه داد: ایگور کولاکوویچ همیشه در صحبت‌هایش از جوان‌گرایی در والیبال ایران سخن می‌گوید و به نظرم درست نیست که ما مثل گذشته در تیم ملی باشیم و جوانان پشت سر ما قرار بگیرند. بنابراین تصمیم گرفتم فعلاً در تیم ملی نباشم ولی به طور حتم اگر در این مدت تیم ملی در مسابقه و تورنمنت خاصی شرکت کند و به حضور من نیاز داشته باشد از آن دریغ نخواهم کرد .

غلامی با بیان اینکه در خیلی از کشورها وضع بازیکنان به این صورت است، اظهار کرد: در خیلی از کشورهای دنیا که والیبال قدرتمندی دارند از همین شیوه استفاده می‌کنند و برخی بازیکنان صرفا در تورنمنت‌های خاص به تیمشان کمک می‌کنند. به طور حتم این پایان والیبال من نیست و هر زمان که تیم ملی به کمک من نیاز داشته باشد کمک خواهم کرد اما در زمان فعلی زندگی من این‌گونه نیست که بتوانم شش ماه در اردو باشم. پسرم بزرگ‌شده و به حضور من در کنارش نیاز دارد و باید وقت بیشتری برای او بگذارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار