مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر قدس :

خیمه معرفت از جمله محوری ترین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی است

شهر قدس (پانا)- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان قدس در پنجمین جلسه قرارگاهی گفت: پشت تمام اتفاق های بزرگ تاریخ یک انسان بیدار و لو با هر مسلکی وجود داشته است.

کد مطلب: ۸۰۵۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خیمه معرفت از جمله محوری ترین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی است

به گزارش خبرنگارپاناشهرستان های تهران،حجت السلام جعفرمسئول اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان قدس در پنجمین جلسه قرار گاهی که دراتاق جلسات اداره آموزش وپرورش برگزار شد گفت: خیمه معرفت از جمله محوری ترین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی است.

وی افزود:پشت تمام اتفاق های بزرگ تاریخ یک انسان بیدار و لو با هر مسلکی وجود داشته است، افردای مثل مالکوم ایکس ،ماهاتما گاندی و علمدار بیدارگری زمان امام خمینی (ره)، واین در حال ایست که همه رهبران جنبش های اسلامی بیداری و بیدارگری خود را مدیون امام راحل می دانند.

وی در ادامه ضمن برشمردن فواید اقتصاد مقاومتی که فریاد بیدارکننده ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حال حاضراست، اظهار داشت:این طور نیست که همیشه کیفیت جنس خارجی از تولید داخل بهترباشد.

حجت السلام جعفر درباره خواب غفلت یک جامعه گفت: خوابی که از همه خطرناک تر هست و حتی منجر به مرگ یک جامعه می شود خواب غفلت ایست که یک جامعه را فراگرفته مانند غفلتی که بر سیاه پوستان آمریکا حاکم بود و توسط مالکوم ایکس رهبر مسلمانان آمریکا شکسته شد، و یا غفلتی که گاندی در هند ازبین برد، و ازهمه مهم تر غفلت مرگباری که زمان پهلوی بر این کشور حاکم بود و توسط علمدار بیدار گری زمان حاضر امام خمینی(ره) از بین رفت.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار