به بهانه حضور مسئولین ستادی وزارت آموزش و پرورش در چابهار رخ داد

درد دل ساده و صمیمی دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی با مسولین

چابهار (پانا) - دل نوشته های دانش آموزان با صفای دیار نخل و آفتاب،حکایت از صداقت، صبوری و مهمان دوستی آنان دارد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درد دل ساده و صمیمی دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی با مسولین

در جریان برگزاری گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استانهای سراسر کشور در چابهار، تعدادی از دانش آموزان با صفای سیستانی و بلوچستانی با نگاشتن حرفهای دل و خواسته های خود،مسئولین را مورد خطاب قرار دادند.

در این دلنوشته ها، بچه های صادق و نیک اندیش سرزمین نخل و آفتاب، ضمن قدردانی از نگاه ویژه و حساس شخص وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان و توجه به نیازها و کمبودهای اساسی این سامان، با سید محمد بطحایی و دیگر مسئولین سخن گفتند.

آنان حضور بی آلایش،ساده، صمیمی و مهربانانه وزیر در جمع دانش آموزان در سفر اخیر وی به استان و خلق صحنه هایی زیبا،بیاد ماندنی و کم نظیر را ستایش کرده و آن را برای خود مغتنم و نقطه عطفی قلمداد نمودند.

این گزارش حاکی است بچه های مهربان و مهمان نواز سواحل مکران، از این گردهمایی به عنوان یک رویداد بزرگ و آرزویی دیرینه یاد کرده اند که شاید در تاریخ دستگاه تعلیم و تربیت استان بی نظیر است و در اذهان عموم ماندگار خواهد شد.

بچه های خوب و خوشروی این دیار در بخشی از دل نوشته هایشان گفتند که چشم به راه تصمیمات خوب و اثر گذار مسئولین برای آینده روشن و رو به جلوی آموزش و پرورش هستند و امید دارند که چراغ راه تربیت و تحصیلشان به واسطه حضور مسئولین همیشه روشن و پایدار بماند.

شایان ذکر است گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استانهای سراسر کشور 16 و 17 اسفند96 در سواحل مکران و با هدف توجه به استانهای دور از مرکز و اخذ تصمیمات با شرایط جغرافیایی و اقلیمی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار