عطر نوع دوستی در مدارس شهریار پیچید

پانا (شهریار) - جشن نیکوکاری به طور همزمان با همه مدارس و بطور نمادین با حضور رئیس شورای شهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی و مدیر آموزش و پرورش شهریار در مدرسه تمام تشکیلاتی عترت اندیشه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عطر نوع دوستی در مدارس شهریار پیچید

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران: در ابتدای برنامه مدیر آموزش و پرورش شهریار با محوریت قرار دادن روز نیکوکاری اذعان داشت: آفت دنیای امروز توجه بیش از حد ما به خود و مسائل مربوطه و غفلت از دیگران است، چه بسا اگر شخصی دچار مشکلی شود با مساعدت دیگران بهتر و راحت تر می تواند آن را تحمل و رفع کند.

مجید پارسا در ادامه افزود: نیکوکاری زمانی ارزشمند است که کمک گیرنده توانایی پاداش دادن و عکس العمل را با دعای خیر عجین سازد؛ کمک کردن به نیازمندان در هر زمینه ای، نوعی حس لذت و خوشایندی را در انسان پدید می آورد.

مهدور رئیس شورای شهر شهریار با توجه به با شکوهی این مراسم اظهار داشت: تلاش و زحمات مربیان و پیشتازان این مدرسه قابل تقدیر است و من امیدواریم که همگام با هم در راه شادی با یکدیگر شریک و همراه باشیم چرا که همراه بودن و مشارکت مسلمانان در تمامی دنیا به ویژه در ایران زبان زد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به شکوه و ویژگی های این جشن بی نظیر بیان کرد: من مدارس زیادی را بازدید کردم که از کیفیت بالایی برخوردار بودند ولیکن این جشن در مدرسه عترت به شکل ویژه ای برگزار شد و این امر نشان دهنده اعتقاد به سنت های پیشینیان ماست که در هنگام بروز مشکلی برای اطرافیان خود همه کمر همت می بستند و وی را یاری میدادند، لذا شما دانش آموزان با اعمال حسنه خود در جاوید نگه داشتن این سنت ها نقش موثری را ایفا می کنید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خیرین نیکوکار تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار