بازدید مسئولین وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان البرز

کرج (پانا) - مسئولین گروه های آموزشی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان البرز بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۸۰۳۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولین وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، بر اساس تصمیم واحد برنامه ریزی گروه های آموزشی دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت متبوع، استان البرز به همراه چهار استان دیگر در سال تحصیلی 97-96 در قالب طرح آزمایشی خارج از حیطه برنامه ها و ارزیابی دبیرخانه های راهبری کشوری دروس قرار گرفت.

در این راستا و با توجه به لزوم عملکرد سرگروه های درسی دوره متوسطه نظری در پایان نیمسال اول سال جاری در روز دوشنبه 30/11/96 شیرزادی (کارشناس مسؤول) و فتاحی (کارشناس گروه های آموزشی وزارت متبوع) از فعالیت های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان البرز (دوره دوم متوسطه) بازدید به عمل آوردند.

در این جلسه شربیانی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت های اجرا شده در راستای این طرح را به اطلاع مسئولین وزارتخانه رساند.

در این جلسه، شیرزادی برای اجرای فعالیت های کیفیت بخشی، نیاز به توجه ویژه از نظر پشتیبانی و حمایت های مالی و معنوی از سوی مسئولان اداره کل استان را مورد تاکید قرار داد.

در پایان، مسئولان وزارتخانه به بررسی فعالیت عملکرد گروه های درسی به صورت مجزا پرداخته و سپس از فعالیت های کارشناسی های نواحی یک و سه کرج بازدید کردند.

لازم به ذکر است گزارش بازخورد بازدید فوق در تاریخ 8/12/96 ارسال و فعالیت های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان البرز(دوره دوم) در حد بسیار مطلوب ارزیابی گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار