مدیر کل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش:

همه در تعلیم و تربیت فرزندان معزز شاهد مسئولیم

بیرجند (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش گفت:ما وامدار دلاورمردانی هستیم که در فراز و نشیب های تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران جان خود را در راه دفاع از کیان این نظام مقدس در طبق اخلاص گذاشتند، از این رو به عنوان مسولین آموزش و پرورش باید که نسبت به تعلیم و تربیت یادگاران آنان حساس بوده و تلاشی مضاعف داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۰۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه در تعلیم و تربیت فرزندان معزز شاهد مسئولیم

محمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در بازدید از از دبیرستان شاهد دختران دوره اول بیرجند، اظهار کرد: برای کیفیت بخشی مدارس شاهد لازم است که فعالیت های این مدارس نظام مند و روش مند شود.


وی، بر تأثیر گذاری و ثمر بخش بودن فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس تأکید کرد و ادامه داد: مدارس شاهد و ایثارگران به عنوان نمادی از رویکرد انقلابی و ارزشی جامعه ما هستند.


مدیر کل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه مدارس شاهد باید مروج فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و پایداری باشند، تصریح کرد: رویکرد وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدارس شاهد و ایثارگر، ارتقای کیفیت در بحث آموزشی و پرورشی به گونه‌ای است که روح حاکم بر انقلاب در مدارس شاهد و ایثارگر جریان یابد.


رزاقی، هدف از سفر خود به خراسان جنوبی آشنایی با فرصت ها، موانع و چالش های آموزشی و پرورشی مدارس استان برشمرد و خاطر نشان کرد: فعالیت های مدارس شاهد منطبق با مفاد سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی قطعی و لازم‌الاجرا ادامه می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار