فرماندار قرچک:

بیش از 20 هزار نفر در قرچک از خدمات سلامت و درمان بهره‌مند می‌شوند

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک گفت: مرکز خدمات جامع سلامت زیباشهر شهرستان قرچک با حضور مسؤولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 20 هزار نفر در قرچک از خدمات سلامت و درمان بهره‌مند می‌شوند

مسعود مرسل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، اظهار داشت: طرح تحول سلامت و ارتقای مراکز جامع سلامت، مهم‌ترین برنامه دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت بوده است که امروز شاهد افتتاح این مرکز مجهز هستیم .

وی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های انجام‌گرفته است، تاکنون همه مسؤولان که با حوزه سلامت در ارتباط هستند، با تعامل و همکاری خوب این دستگاه‌ها مشکلات بهداشتی و سلامت در شهرستان به‌خوبی برطرف شده است .

فرماندار شهرستان قرچک افزود: این مراکز در چهار طبقه به مساحت 120 مترمربع و زیربنا 370 متر بااعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان است که مبلغ 70 میلیون توسط خیران تأمین‌شده است و الباقی توسط وزارت بهداشت و درمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

حسین لیاقت‌دار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت زیباشهر شهرستان قرچک خدمات بهداشتی همچون شامل پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، واکسیناسیون، مراقبت از زنان باردار و کودکان، معاینه دانش‌آموزان و استمرار کارشناسان محیط و حرفه‌ای کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و نظارت بر رستوران‌ها و کسب‌های غذایی و آرایشگرها به شهروندان ارائه می‌کند .

وی گفت: با افتتاح این مراکز بیش از 20 هزار نفر از جمعیت شهری قرچک از خدمات دولت در حوزه سلامت و درمان بهره‌مند خواهند شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک یادآور شد: هم‌اکنون 14 پایگاه بهداشت شهری، هفت مرکز خدمات جامع سلامت که دو مرکز شهری و پنج مرکز روستایی در شهرستان قرچک در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار