رئیس پارک علم و فناوری یزد:

تامین منابع برای توسعه شرکت های دانش بنیان استان را خواستار شد

یزد(پانا)-رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: برای توسعه و گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه آی سی تی در استان به حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز است.

کد مطلب: ۷۱۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

داریوش پورسراجیان دوشنبه شب در نشست مشترک شرکت ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه آی سی تی استان که با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در تولید و اشتغال و بدون اشاره به منابع مورد نیاز، افزود: تقویت و گسترش شرکت های دانش بیان بسیار ضروری است و مسوولان باید حمایت و همکاری کنند.
وی با ییان اینکه پارک علم و فناوری استان فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد، ادامه داد: بخش قابل توجهی از فعالیت های پارک در حوزه مهم آی سی تی است و حتی به عنوان یک مرکز تخصصی در این بخش نگاه می شود.
این مسوول به اقدام های انجام شده در پارک اشاره کرد و یادآور شد: حضور فعال در نمایشگاه ها و نشست های تخصصی و همچنین جلسه های مختلف با متخصصان حوزه آی سی تی انجام شده است .
پورسراجیان ادامه داد: توسعه و گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه یادشده به خاطر ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد ادامه خواهد یافت و نقش اساسی در شکوفایی استعدادها و ایجاد اشتغال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار