مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی :

کمیته امداد خراسان شمالی دوهزار سبد غذایی با اولویت خانوارهای بی سر پرست توزیع می کند .

کمیته امداد امام خمینی (ره) هم‌اکنون با به‌کارگیری تمهیدات لازم در تلاش است تا نیازهای اولیه خانواده‌های مددجو تحت حمایت را در آستانه فرارسیدن سال نو فراهم کند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی دو هزار سبد غذایی با اولویت خانوارهای بی‌سرپرست و دارای یتیم و همچنین دارای سرپرست بیمار و سالمندان توزیع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی درباره توزیع سبد حمایت غذایی تأکید کرد: در این مرحله مددجویان مناطق محروم مرزی خراسان شمالی مشمول دریافت سبدها هستند.

اهرابی با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال توزیع سبدهای غذایی انجام می‌شود، تأکید کرد: این سبدها توسط مددکاران کمیته امداد خراسان شمالی بین خانوارهای بی‌سرپرست و دارای یتیم و همچنین دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: درصورتی‌که مردم سخاوتمند این استان همکاری خود را با کمیته امداد این استان در آستانه سال نو افزایش دهند، گروه‌های بیشتری از مددجویان تحت پوشش سبد حمایت غذایی قرار می‌گیرند.

اهرابی ارزش هر سبد غذایی را 100 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این برنامه برای کاهش فقر مطلق و تأمین امنیت غذایی خانوارهای تحت حمایت در دستور کار قرارگرفته و جزء اولویت‌های این نهاد در آستانه سال نو است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 31 هزار خانوار مددجوی شهری و روستایی با جمعیت 58 هزار نفر هرماه از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند، اظهار کرد: تأمین نیاز این افراد مشارکت همگانی مردم و مسئولان را می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه امسال 135 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی به این نهاد اختصاص یافت، تأکید کرد: با توجه به بودجه در نظر گرفته‌شده و دامنه گسترده مددجویان تحت حمایت، این رقم تنها بخش کوچکی از نیازها و مشکلات مددجویان را پوشش می‌دهد.

وی به کمک‌های مردمی به‌عنوان منبع اصلی این نهاد در حمایت از محرومان اشاره کرد و گفت: مردم سخاوتمند این استان در 9 ماهه امسال 40 میلیارد تومان کمک کردند که این رقم در سال گذشته 26 میلیارد تومان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار