رتبه های برتر جشنواره داناب به رابطان و دانش آموزان كاشان رسید

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: ده جایزه ششمین جشنواره ملی داناب استان اصفهان به رابطان و دانش آموزان این شهرستان رسید.

کد مطلب: ۷۰۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا كاشان، حمیدرضا كوچكی اظهار كرد: ششمین جشنواره ملی داناب كه از مهرماه سال گذشته در مدارس استان اصفهان اجرا شد، بیش از 192 هزار دانش آموز و یك صد فرهنگی در قالب كارشناس و رابط داناب با آموزش های مربوط به مدیریت مصرف بهینه منابع آب آشنا شدند.

به گفته وی، علیرضا كاشانی و سید جلال جلیلی نوش آبادی، پس از كسب شاخص های ارزیابی توسط كارشناسان شركت آب منطقه ای استان اصفهان موفق به كسب رتبه های كارشناس و رابط برتر و كارشناس و رابط فعال جشنواره طرح داناب شدند.

وی افزود: در بخش دانش آموزی نیز زهرا رحیم زاده و مهدیه خاكی از دبیرستان سپیده كاشانی موفق به كسب رتبه اول در بخش تولید محتوای الكترونیك شده و علاوه بر لوح تقدیر جشنواره، جایزه یك میلیون ریالی را به دست آوردند.

وی گفت: در بخش داستان نیز زینب سادات سید دعائیان از دبیرستان امام رضا علیه السلام، موفق به كسب رتبه دوم و جایزه 750 هزار ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره شد.

كوچكی اظهار داشت: ابوالفضل امانی پور از دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام و صبا علی نقی پور از دبیرستان شهید تركیانفر در بخش وبلاگ موفق به كسب رتبه سوم و جایزه 500 هزار ریالی و لوح تقدیر جشنواره شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار