اجرای نمایش «پروتز» در مجموعه تاتر شهر بوشهر

بوشهر (پانا) معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نمایش مصیبت های خانواده اسفندیار قدوسی یا «پروتز» به نویسندگی و کارگردانی رضا مختارزاده هنرمند شهرستان کنگان در پلاتوی استاد صغیری به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۷۰۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری افزود: این نمایش با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی، اداره ارشاد کنگان و انجمن هنرهای نمایشی استان و با حمایت دانشگاه علمی و کاربردی مرکز کنگان و موسسه هنرآموزی تجلی فرهنگ سیراف زمین اجرا می شود.
وی تصریح کرد: نمایش «پروتز» به مدت ٣ شب از فردا ١١ تا ١٣ ماه جاری ساعت ١٩:٣٠ اجرا خواهد شد.
مظفری اظهار داشت: علیرضا بهرامی، المیرا ناصری، محمد بازدار، مهسا ضرغام دوست، علیرضا باقری، فرنگیس احمدشمس، زهرا احمدی، سحر حق شناس و زهرا علیزاده از جمله نقش آفرینان این نمایش هستند .
وی ادامه داد: حمایت از گروه های هنری، شکل‌گیری تبادل هنر، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی استان و ایجاد شور و نشاط میان مردم مناطق مختلف استان از جمله اهداف این اجراهای نمایشی می باشد .
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: این اداره کل برنامه های مختلف و متنوعی را در راستای طرح نشاط اجتماعی برنامه ریزی کرده است که اجرای عمومی تئاتر در مرکز استان و شهرستان ها یکی از آن برنامه های فرهنگی هنری می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار