اعلام آمادگی شورای شهر تهران برای حمايت از آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از آمادگی این شورا برای حمایت از برنامه‌های آموزش‌وپرورش خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش آموزش‌وپرورش شهر تهران، صد و هفتاد و پنجمين جلسه شورای آموزش‌وپرورش با رياست عیسی فرهادي فرماندار تهران و حضور محسن هاشمي رئیس شوراي شهر تهران و عباسعلی باقري مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

در اين جلسه كه در محل سالن كنفرانس آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزارشد، هاشمی ضمن اعلام آمادگي شوراي شهر، براي حمايت از فعاليت‌هاي آموزش‌وپرورش شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اهميت آموزش‌و‌پرورش نياز است تمامي دستگاه‌ها از جمله اين شورا، حمايت و همراهي لازم را با برنامه‌هاي آموزش‌وپرورش داشته باشند.

باقري هم در ادامه با ارائه آمار و اطلاعات و با اشاره به بحث نيروي انساني اظهار کرد: تخصصي‌ترين فعاليت‌های آموزش‌وپرورش در دوره ابتدايي رقم مي‌خورد.

در ادامه فرهادي نيز خواستار حضور و مشاركت پيگير شوراي شهر و شهردار تهران در جلسات شوراي آموزش‌وپرورش شد و بر پيگيري مصوبات تاكيد و بیان کرد: مجمع خيرين مدرسه‌‌ساز كشور با هماهنگي مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران، شهرداران مناطق و مديركل نوسازي شهر تهران، نهضتي براي بازسازي 235 مدرسه كه قدمتي بالاي 60 سال دارند صورت دهند.

در پايان فرماندار تهران با اهدا لوح تقدير وزير آموزش‌وپرورش به باقری، از خدمات مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران به عنوان كسب رتبه برتر از حيث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها تجليل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار