معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ی تبریز خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه فجر

تبریز (پانا)- معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ی تبریز از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی درخصوص برنامه های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: قرار است تا فضاسازی شهر با مضامین انقلابی و ارزشی همراه گردد و باتوجه به اینکه امسال مصادف با ایام فاطمیه می باشد تلاش خواهیم کرد تا این ایام در فضاسازی ها مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ی تبریزادامه داد: در برنامه ها تلاش خواهیم کرد تا واقعیت های قبل از انقلاب به بهترین شکل به نسل جدید منتقل شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت زهرا به عنوان برترین الگو برای زنان عالم مطرح شود.

وی افزود: بیش از ۱۰۰برنامه در قالب های مسابقه، جشنواره و نمایشگاه را برای این دهه در نظر گرفته ایم که ازجمله آن ها می توان به برگزاری نمایشگاه فاطمیه و دستاوردهای انقلاب، اختتامیه مسابقه قرآنی گلشن وحی، نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری جنگ های انقلاب، مسابقات پرسمان مکتب امام، چهارمین سوگواره شمیم یاس، نخستین سوگواره شعر فاطمی، جشنواره عروسک های نمادین ویژه تبریز2018، مجالس خاطره گویی رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و بازیهای بومی محلی، مسابقه کتابخوانی شهر انقلابی با فرهنگ فاطمی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار