بازدید سرزده معاون وزیر از دفاتر پستی استان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور سرزده در اداره کل پست استان البرز از برخی دفاتر پستی شهرستان کرج از جمله واحد پستی گرمدره و واحد پستی مهرویلا بازدید کرد و فرآیند ارائه خدمات پستی به مراجعین و شهروندان را مورد بررسی قرار داد .

کد مطلب: ۷۰۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، روز پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور سرزده در اداره کل پست استان البرز از برخی دفاتر پستی شهرستان کرج از جمله واحد پستی گرمدره و واحد پستی مهرویلا بازدید کرد و فرآیند ارائه خدمات پستی به مراجعین و شهروندان را مورد بررسی قرار داد .

معاون وزیر در این بازدید که فرزین مدیرکل پست استان البرز وی را همراهی می کرد همچنین با حضور در باجه ثبت نام و تحویل کارت ملی هوشمند دفاتر گرم دره و مهرویلا و صحبت با متقاضیان این خدمت میزان رضایت این مراجعین را از نحوه فرآیند ثبت نام و تحویل کارت مورد ارزیابی قرارداد .

گفتنی است در حاشیه بازدید نعمتی از دفتر پستی مهرویلا، با توجه به کیفیت عملکرد و تحقق برنامه های پیش بینی شده این دفتر، رجبعلی مسئول این دفتر مورد تقدیر و تشویق رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار