مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دشمن با تنوع برنامه ها در صدد انحراف آینده سازان ایران اسلامی است/توجه به علایق روز دانش آموزان

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دشمن با تنوع برنامه ها و لقمه های آماده در صدد انحراف آینده سازان ایران اسلامی است و ما با توجه به علایق روز دانش آموزان می باید برنامه های مناسبی را تدوین و اجرا کنیم.

کد مطلب: ۷۰۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گردهمایی مسئولان بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان با تاکید بر نقش معلمان بعنوان عامل اصلی توسعه پایدار، توجه به دستگاه تعلیم و تربیت را تضمین کننده فردای بهتر جامعه عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان محوریت معلم بسیجی را موضوع ماموریت بسیج فرهنگیان دانست و افزود: رویکرد مجموعه در این استان بر پایه مدرسه، دانش آموز و معلم بعنوان سه ضلع یک مثلث استوار است.

جعفر پاشایی با بیان اینکه مرکز پرگار اقدامات مجموعه معلمان هستند یادآور شد: تمامی تلاش ما در راستای رضایتمندی عمومی معلمان می باشد چرا که برنامه های اجرایی آموزش و پرورش در گرو همت ایشان است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان در راستای تحقق اهداف آموزشی تربیتی مجموعه تمامی منابع و امکانات را بکار بسته و می کند.

این مقام مسئول در استان هماهنگی و همدلی را رمز موفقیت عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با تنوع برنامه ها و لقمه های آماده در صدد انحراف آینده سازان ایران اسلامی است و ما با توجه به علایق روز دانش آموزان می باید برنامه های مناسبی را تدوین و اجرا نماییم.

پاشایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در 4 سال گذشته بیش از 3 هزار تیم ورزشی در قالب المپیادهای ورزشی در ون مدرسه و در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ایجاد شده است.

وی همچنین افزایش تعداد دارالقران های استان را از 18 به 44 در دوران دولت تدبیر و امید خبر داد و تصریح کرد: 120 نمازخانه درون مدرسه ای از دیگر اقدامات مجموعه در این مدت بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان آموزش و پرورش پویا، خلاق و اثربخش را در گرو توجه به معلم و دانش آموز بعنوان دوبال یک پرنده دانست و توجه بیش از پیش مسئولین را به این مهم خواستار شد.

در پایان این گردهمایی مسئول بسیج فرهنگیان کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاشهای ارزنده مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی در حمایت وتقویت مجموعه بسیج فرهنگیان تجلیل کرد.

شایان ذکر است که مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این گردهمایی با مسئول کانون بسیج فرهنگیان کشور و فرماندهی لشگر 31 عاشورا دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار