در گفت‌وگو با پانا

معاون آموزش ابتدایی:‌ محتوای آموزش‌ها باید به سمت مهارت‌های زندگی برود

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش معتقد است آموزش مهارت‌های زندگی در دوره کودکی و ابتدایی به دانش‌آموزان از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

کد مطلب: ۶۹۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با پانا، درباره توجه ویژه به مسائل دختران در موضوع آسیب‌های اجتماعی و اینکه معاونت ابتدایی چه برنامه‌ای برای کاهش این آسیب‌های پرخطر در سنین کودکی و ابتدایی دارد اظهار کرد: به طور کلی هرچه مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان از مرحله ابتدایی یاد دهیم آن‌ها را آماده می‌کنیم تا در یک شرایط سخت و دشوار با همنوعان و هم کلاسی‌های خود کنار آمده و زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از سنین کودکی و ابتدایی به دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی را یاد دهیم، گفت: با وجود این آموزش‌ها می‌توانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی بکاهیم در این صورت فرزندانمان در جامعه نیز از گرفتار شدن به آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش افزود: هر چه در آموزش مهارت‌های زندگی از ابتدا بر روی فرزندانمان سرمایه‌گذاری کنیم و محتوای آموزش‌های ما به سمت آموزش‌های مهارت‌های زندگی برود در سنین نوجوانی و بزرگسال کمتر شاهد درگیر شدن این عزیزان به آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار