پيام وزير آموزش‌وپرورش به مناسبت سالروز تشكيل گزينش

آموزش اخلاق‌مدار زماني محقق می‌شود که بن‌مایه‌های تربیتی بر اصل خداباوری توأم شود

تهران (پانا) - وزير آموزش‌وپرورش به مناسبت سالروز صدور فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل گزينش، پيامي صادر كرد.

کد مطلب: ۶۹۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن پيام سيد محمد بطحايي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
آموزش اخلاق‌مدار، تعالی پایدار و بستر رشد بصیرت دینی در نظام اسلامی، زماني محقق مي شود كه بن‌مایه‌های فرهنگ غنی تربیتی مبتنی بر اصل خداباوری و تهذیب با دغدغه‌ ارائه‌ خدمت صادقانه توأم شود تا ساز و کار تحول عدالت محور، در عرصه‌ نظام اداری کشور، بر مبنای مدیریت منابع انسانی، به عنوان سرمایه‌ای فاخر و اثرگذار در عرصه‌ حاکمیت دینی بروز نمايد و پیام‌آور ظهور جامعه‌ای فرهیخته و بالنده شود.
اكنون که تدبیر دولت تلاشگر برتعمیق آموزه‌های الهی و تربیتی جوانان و نوجوانان میهن اسلامی معطوف شده است، با امید به آینده‌ای درخشان، پیوسته بر استوارسازی الگوی کرامت انسانی در کنار اصل قانون‌مداری، تأکید مي‌ورزيم و تلاش گزينش گران آموزش و پرورش در مسیر جذب منابع انسانی کارآمد و متعهد، با نظارت دقیق در امور می‌تواند یاری گر و تسهیل‌کننده سایر فعالیت‌ها و مأموریت‌ها و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در دستگاه آموزش و پرورش کشور باشد.
در آستانه‌ي پانزدهم دی‌ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزينش، بسيار خرسندم كه با تدقیق مضاعف و رويكرد ارشاد، آموزش و جذب انسان‌های شايسته در بدنه‌ي نظام تعليم و تربيت، فضايي آرام و محيطي مستعد براي رویش دانش و اندیشه فراهم آورده و نویدبخش بالندگي نسل آینده‌ساز ميهن اسلامي شده است.
با درود به روان پاک حضرت امام خميني، سالروز تشکیل گزینش را به‌ گزینش گران محترم تبریک عرض مي‌نمایم و اميدوارم با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی زمینه‌ساز توسعه و تحوّل در نظام اداری کشور بر پایه‌ ايجاد امید و انگیزه در جامعه‌ بزرگ فرهنگیان باشيم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار