همگام با مراجع تقلید و آیات عظام؛

مدرسه فیضیه در جوش و خروش سالروز حماسه نهم دیماه میزبان راه پیمایی امت حزب الله قم شد

در سالروز حماسه نهم دی ماه علما، طلاب و مردم شهید پرور قم بعد از راه پیمایی، در مدرسه فیضیه تجمع کردند و فریاد حمایت از رهبر سر دادند.

کد مطلب: ۶۹۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم خیل گسترده راه پیمایان در مدرسه فیضیه قم با علمای عظام همقدم شدند و حماسه نهم دیماه را گرامی داشتند. در این مراسم که با راه پیمایی مردم و سپس تجمع آنان در مدرسه فیضیه همراه بود حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت.

مردم با در دست داشتن پوسترهایی از تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) اطاعت خود را از اوامر رهبر اعلام کردند. و یکصدا شعار «هیأت من الذله» سر می دادند.

در این مراسم که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه علمیه قم، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار و سایر مسئولیت کشوری و لشکری برگزار شد ذوالنوری گفت: فتنه گران بدانند که هر گونه چشم طمع به نظام اسلامی با مشت محکم مردم بر دهانشان روبرو می شود و امت حزب الله اجازه تعرض به چشم ناپاکان را نمی دهند.

ذوالنوری تأکید کرد: همصدایی با بیگانگان از مهمترین آسیب هایی بود که فتنه گران انجام داند و عطوفت رهبری با ایشان باز هم آنان را سر به راه نکرد و بالاخره مردم جواب آنان را دادند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم با تحلیلی از علل وقایع فتنه ۸۸ و حمایت مردم در ۹ دی این سال به مسئولان کشور توصیه کرد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را هر چه زودتر مرتفع کنند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای قرائت شد که در آن مردم اعلام کردند حفظ و صیانت از انقلاب اولویت خدشه ناپذیر ملت ایران است و ما از مسئولان می خواهیم به مطالبات مردم که رفع بیکاری و حل مشکل گرانی است اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار