نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فتنه 88 قدرت بین المللی ایران را متزلزل کرد/فتنه ها ادامه دارد

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افزایش فشار و تحریم علیه ایران، تغییر مطالبات دشمن در موضوع هسته ای ایران و افزایش امید دشمن به براندازی نظام پیامدهای مهم فتنه88 بود و موقعیت ایران را از نظر بین المللی دچار افول کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم صبح امروز در مراسم گرامی داشت 9 دی ماه در تالار وحدت تبریز گفت: روز نهم دی ماه سال 88 ، ملت با بصیرت ایران یک بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل و شهدا و منویات مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند و امید و نقشه های دشمت را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: در فتنه 88 نکات مهم و قابل تاملی وجود دارد که باید در هر زمان و هر لحظه مناسبت های مختلف بازخوانی شود و فراموشی 9 دی ماه سبب تحمیل هزینه برای کشور خواهد بود.

امام جمعه تبریز با اشاره به انتخابات سال 88 گفت: مشارکت بیش از 40 میلیون نفر در این تنخابات می توانست علاوه بر استحکام داخلی در افقی وسیعتر دامنه نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های جهانی و بین المللی به عنوان یک نمونه از کشور مردم سالاری دینی را گسترش دهد.

آل هاشم ادامه داد: اما متاسفانه وقایع تلخ بعد از انتخابات که توسط سرویس های اطلاعاتی و دشمنان قسم خورده نظام برنامه ریزی شده بود و برخی عناصر داخلی هم خواسته و یا ناخواسته به آنان کمک کردند این مشارکت 40 میلیونی را متزلزل کرد.

وی اضافه کرد: حمله و هجمه به ارزش های اسلام و مقدسات و زیر سوال بردن نهادهای قانونی و ساختار شکنمی و القاء یاس و ناامیدی مهم ترین اهداف فتنه سال 88 بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: افزایش فشار و تحریم علیه ایران، تغییر مطالبات دشمن در موضوع هسته ای ایران و افزایش امید دشمن به براندازی نظام پیامدهای مهم این جریان بود و موقعیت ایران را از نظر بین المللی دچار افول کرد.

آل هاشم تصریح کرد: اثبات نقش بی بدیل مقام معظم رهبری و ولایت از مهم ترین دستاورهای حماسه 9 دی بود چرا که دشمن شخص را مورد هدف قرار نداده بودند بلکه با اصل نظام مشکل داشتند و می خواستند با ابطال نتایج انتخابات زمینه را برای زیر سوال بردن سایر انتخابات در ایران فراهم کنند.

وی با بیان این که بصیرت یعنی شناخت لحظه ها، ادامه داد: تقویت پیوند ناگسستنی بین مردم و نظام و بصیرت مردم از دیگر دستاوردهای حماه 9 دی ماه بود و باعث شد تا عد ه ای که ناخواسته به دشمن کمک می کردند، بازگردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه 88 به پایان رسیده اما فتنه های دیگر در راه است و مردم ایران باید همیشه آگاه و بصیر باشند و بصیرت خود را روز به روز افزایش دهند و با اطاعت از مقام معظم رهبری و حودت و همدلی توطئه های دشمن را خنثی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار