امام جمعه شهرری:

مسؤولان با خوش‌رویی با مردم رفتار کنند

شهرری (پانا) - امام جمعه شهرری با تأکید بر اینکه مسؤولان باید با خوش‌رویی با مردم رفتار کنند، گفت: اگر نمی‌توانیم کاری را درست انجام دهیم، نباید تندی کنیم.

کد مطلب: ۶۹۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلی شاهچراغی پیش ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور فرماندار این شهرستان و سایر مسؤولان برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش رو، به جوار محدث بزرگوار و مفسر قرآن و کریم اهل‌بیت (ع) حضرت عبدالعظیم (ع) اشاره و اظهار کرد: این شخصیتی که به نام حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) می‌شناسیم، با چهار واسطه به امامزادگان واجب‌التعظیم رسیده است.

وی ادامه داد: به این امت و شخصیت کریم حضرت عبدالعظیم (ع) بی‌انصافی است که در جوار این حرم بزرگوار باشیم و هفته‌ای یک بار به زیارت ایشان نرویم.

امام جمعه شهرری بیان کرد: ما محتاج به این واسطه فیض ائمه و اهل‌بیت (ع) هستیم؛ بیشتر ارتباطات با پول و پارتی ایجاد نخواهد شد بلکه آنان هستند که گره‌ گشایند.

شاهچراغی اضافه کرد: با پول و مادیات هیچ‌گاه امکان خرید دل‌ها ممکن نیست، این امر مانا نخواهد ماند و شما قدرت جذب نخواهید داشت.

وی تصریح کرد: اگر انسان قبل از انجام کاری در ابتدا بیاندیشد و بعد عمل کند و عقلانیت به خرج بدهد، پیشمانی به بار نمی‌آید.

امام جمعه شهرری تأکید کرد: باید برای کاری که انجام می‌شود، هدف‌گذاری صورت گیرد تا در آینده بتوان پاسخ‌گو بود؛ چنین فردی دنیا و آخرت را با هم دارد.

شاهچراغی افزود: خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی هم رزق و هم عمر آدم زیاد را می‌کند؛ اگر نمی‌توانیم کاری را درست انجام دهیم نباید تندی کنیم تا دیدگاه مردم نسبت به ما عوض و علیه ما شود، ما شاید تا آخر عمرمان نتوانیم دل انسانی را به دست آوریم؛ اگر یک مسؤول نتواند نظام را حفظ کند، جامعه دچار هرج‌ومرج خواهد شد.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار