مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی خبر داد:

تکمیل پرونده 30 سرمایه گذار جدید در میراث فرهنگی استان مرکزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 30 سرمایه گذار جدید در حوزه کاری این اداره کل جذب کرده ایم که در حال تشکیل پرونده و اخذ مجوزهای قانونی هستند گفت: امیدواریم با آغاز بکار آنها شاهد رشد فزاینده پروژه های سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری و خدماتی در استان مرکزی باشیم.

کد مطلب: ۶۸۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی افزود: همچنین طی دو سال گذشته 17 سرمایه گذار در استان سرمایه گذاری کرده اند و قریب به 150 میلیارد ریال تسهیلات نیز دریافت نموده اند.

وی ادامه داد: از این 17 پروژه 11 پروژه در شهرستان اراک، 2 پروژه در محلات و 4 پروژه در کمیجان، خمین، ساوه و دلیجان انجام شده که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده برخی دیگر نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: اشتغال آفرینی اولین هدف ما در جذب سرمایه گذار پس از توسعه گردشگری است چرا که پتانسیل تولید اشتغال در این حوزه به صورت مستقیم و غیر مستقیم بسیار زیاد بوده و همواره یکی از امیدهای برنامه ریزان برای ایجاد منابع درآمدی شهروندان بوده است.

حسینی بیان کرد: ایجاد حدود 1500 شغل ثابت در پروژه های گذشته اداره کل در استان حاکی از شرایط مطلوب سرمایه گذاری در این حوزه است. البته در کنار هر تاسیسات گردشگری ده ها و گاها صدها اشتغال غیر مستقیم نیز ایجاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار