خبرگزاری پانا تنها رسانه نیرو ساز و خبرنگار ساز در کشور است

رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: خبرگزاری پانا دارای ظرفیت های بسیاری است که باید این ظرفیتها به جامعه و خصوصا جامعه فرهنگی بیشتر از قبل معرفی شود.

کد مطلب: ۶۸۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، محسن کلاری صبح امروز در جلسه هم اندیشی خبرگزاری پانا و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: خبرگزاری پانا صدای رسای جامعه فرهنگی است و فرهنگیان و دانش آموزان می توانند با استفاده از این فرصت مسائل و مشکلات اجتماعی را دنبال کنند و در بستری مناسب آنها را بیان کنند.

وی روابط عمومی را یک آینه تمام نمایی دانست که جایگاه ویژه ای در سازمان دارد و می تواند بازنمایی از فعالیت های سازمان باشد.

در ادامه این دیدار رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز خبرگزاری پانا را تنها رسانه خبرنگار ساز دانست و افزود: خبرگزاری پانا جزء معدود رسانه هایی است که با قرار گرفتن در بستر آموزش و پرورش به تربیت خبرنگاران حرفه ای و تعلیم دیده می پردازد.

حمید رضا شعبانی افزود: امروز شاهد ایجاد تحولی عظیم در سازمان دانش آموزی هستیم که این تحول موجب شناخت عمومی نسبت به این سازمان شده است.

وی تاکید کرد: ما به فعالیت های سازمان دانش آموزی اعتقاد داریم و بر این باوریم که اهداف تربیتی آموزش و پرورش در فعالیتهای سازمان دانش اموزی محقق می شود.

وی در ادامه فعالیت های یکساله اخیر خبرگزاری پانا را در تربیت نیروها و معرفی این خبرگزاری در جامعه موثر دانست و افزود: خوشبختانه این خبرگزاری در یکسال اخیر توانسته خود را صاحب سبک کند.

در ادامه این دیدار حیدر روزیطلب مسوول روابط عمومی سازمان دانش آموزی فارس و سیده مریم ترابی مسوول خبرگزاری پانا در استان فارس نیز به بیان نکات و پیشنهاداتی در خصوص تعامل بیشتر این سازمان با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار