شهردار منطقه بیست تهران:

با الگو قراردادن حفظ محیط زیست فرهنگ سازی میان نوجوانان انجام می گردد

شهردار منطقه بیست تهران با اشاره به ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه گفت: ما باید با الگو قرار دادن حفظ محیط زیست زندگی و پیرامون خود این فرهنگ را میان کودکان و نوجوانان ترویج دهیم.

کد مطلب: ۶۸۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سید احمد صفوی شهردار منطقه بیست تهران در مراسم راهپیمایی جاماندگان کربلا در گفت و گو با خبرنگار پاناشهرستانهای تهران گفت:آماده سازی مسیر ، ایمنی ، وضعیت مناسب سازی فرهنگی که شامل شعاعر حسینی و شهدا و مشاوره های سلامت ،و غربالگری های سلامت مانند قند خون و فشار از خدمات شهرداری بود.

وی در ادامه با توجه به فعالیت های زیست محیطی افزود:استفاده از نایلون های قابل تجدید پذیر و لیوان های که پایه ی تولید گیاهی داشتند و تجدید پذیر هستند در اختیار مردم از سوی نهاد های مردمی مانند گروه های دانش آموزی قرار گرفت.

صفوی تاکید کرد: مباحث حمل و نقل که با استفاده از 400 دستگاه اتوبوس بی آر تی و 150دستگاه اتوبوس های معمولی و مترو برای انتقال راهپیمایان استفاده شده است ، غرفه های فرهنگی، ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی با مشارکت مردم، هیئات و سازمان های فرهنگی برقرار بودند و در زمینه های مختلف به راهپیمایان و زائران خدمات ارائه دادند.

وی ادامه داد: مردم با شور و آگاهی در این مراسم شرکت کرده اند که منشا آن عشق و علاقه امام حسین(ع) و حرکت ایشان است برای جامعه ای سالم و ولایی توجه دارند.

شهردار منطقه بیست تهران با اشاره به ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه گفت: در حین برگزاری چنین مراسم هایی ما باید با الگو قرار دادن حفظ محیط زندگی و پیرامون خود این فرهنگ را میان کودکان و نوجوانان ترویج دهیم و به آن توجه کنیم.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار