همایش تبلیغی ۱۳ آبان برگزار شد

همایش تبلیغی ۱۳ آبان با حضور سرهنگ مرادی در میدان مفید برگزارشد.

کد مطلب: ۶۷۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، ظهر امروز همایش تبلیغی ۱۳ آبان با تاکید سردار احمدی، فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) و با حضور سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و دیگر فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، شوراهای حوزه، مربیان و سر مربیان صالحین و ائمه جماعات برگزار شد.
سرهنگ مرادی حضور بسیجیان را در روز ۱۳ آبان، روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، حضوری چشم گیر دانست و از ابلاغیات سه ماهه سوم و چهارم سال جاری صحبت کرد و علاوه بر آن حضور بسیجیان در قرار گاه های اربعین و مراسمات پذیرایی بین راهی توسط بسیجیان را حضوری چشم گیر و امیدوار کننده دانست.

وی عنوان کرد: تعداد زائران پذیرایی شده در مصلی قم در سال گذشته برابر ۶۸۰۰۰ نفر بوده است و پیش بینی می شود که زائران امسال ۱۵۰۰۰۰ نفر باشند.
وی در پایان برنامه، و در ادامه مبحث ابلاغ های سه ماهه سوم و چهارم سال جاری، ایجاد صندوق های قرض الحسنه با هدف تولید و اشتغال، طرح بسیج جامعه پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و گشت بسیج محله محور با هدف رسیدگی به مشکلات محله و کم تر شدن آسیب ها و مشکلات اجتماعی را جزو این ابلاغ ها در سال جاری دانست.
امیدواریم که تمامی ابلاغ های سالیانه در تمامی ارگان های عمومی و خصوصی باعث ارتقای وضعیت حال جامعه شود و راه انتخابی تمامی مسئولان، در راستای رفع مشکلات مردمی باشد.

/ زهرا ماشاللهی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار