کسب 208 رتبه برتر فرهنگی کشور توسط دانش آموزان خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کسب 208 رتبه برتر کشور در مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن و عترت، نشان دهنده اهمیت دو امر مهم آموزش و پرورش برای مسئولین امر تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۶۷۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عباس لامعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری 28 نفر به عنوان حق التدریس جذب آموزش و پرورش نهبندان شدند.
وی، همراهی، همدلی و پشتکار را سه ویژگی بارز فرهنگیان خراسان جنوبی و رمز موفقیت آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: دستگاه عظیمی چون آموزش و پرورش با توجه به رسالت مهمی که برعهده دارد، نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که مردم استان آموزش و پرورش را از جزئی ازسبد خانوار خود می دانند، ادامه داد: امروز مهم‌ترین سرمایه‌های استان در دستان آموزش و پرورش قرار دارد و ما به حکم وظیفه موظفیم از گل‌های باغ زندگی مردم به خوبی مراقبت کرده، استعدادها و توانمندی‌های باالقوه آنان را شناسایی نموده، به طور صحیح پرورش دهیم .
لامعی نقش اولیا در کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی مدارس را بسیار تعیین کننده و حائز اهمیت دانست و افزود: امروزه پیوند مستمر خانه و مدرسه و ارتباط متقابل اولیا و مربیان به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت مطرح است.
وی با اشاره به كسب رتبه دوم علمی كشور در آزمون سراسری توسط آموزش و پرورش استان، ابراز كرد: شاکله و اساس آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با تفکر و روحیه جهادی شکل گرفته و فرهنگیان نیز با توجه به همین تفکر در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این خطه جهاد و ایثار می‌کنند.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به شرکت قریب 4 هزار نفر از فرهنگیان استان در نقل و انتقالات ادامه داد: شرايط مديريت در آموزش و پرورش نهبندان ويژه و سخت است چرا كه جزء شهرهايي است بيشترين مراجعات را در نقل و انتقالات دارد .
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش در زمستان سال جاری خبر داد و افزود: با مشخص شدن سهمیه استان و تعداد قبول شدگان نیروهای جدیدی جذب آموزش و پرورش می شوند که سهم دو شهرستان سربیشه و نهبندان ویژه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار