آموزش و پرورش مازندران رتبه سوم را در کشور کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: «بر اساس این نظرسنجی، پنج آموزش و پرورش برتر کشور شناسایی شدند که آموزش و پرورش مازندران سومین رتبه را به خود اختصاص داد.»

کد مطلب: ۶۷۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی در نشست مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق مازندران که در خزرآباد برگزار شد، با اشاره به ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی نیروها و حوزه های گسترده پروژه مهر امسال، اظهار داشت: کارها به عالی ترین شکل پیش رفت و کلاسها به موقع شروع شد و می توانم بگویم علیرغم گستردگی کار انحرافی نداشتیم.

وی به موفقیت های کسب شده در المپیادها و کنکور اشاره و خاطرنشان کرد: 11 مدال شامل 5 طلا، 5 برنز و یک نقره و همچنین وضعیت خوبی که در کنکور امسال داشتیم همه حاصل وفاق و یکدلی و مدیریت موثر شما بود و من به عنوان عضوی از این مجموعه وظیفه می دانم از شما تشکر کنم.

قاسمی به نتیجه یکی از مراکز معتبر سنجش فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: بر اساس این نظرسنجی، پنج آموزش و پرورش برتر کشور شناسایی شدند که اداره آموزش و پرورش مازندران سومین رتبه را به خود اختصاص داد.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود به سخنرانی رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: این سخنان سخیف حاکی است دشمن همواره به دنبال ضربه و آسیب به جمهوری اسلامی ایران است و در چنین شرایطی وظیفه و تکلیف ما، وحدت و انسجام در خط ولایت فقیه است.

قاسمی در ادامه به ویژگیهای مدیریتی پیامبر اعظم اشاره و تاکید کرد: بر اساس آیه "لقدکان لکم فی رسول الله اسوه حسنه" این ویژگیها همواره باید مد نظر من و شما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار