جشن قرآن آموزی کلاس اولی ها در دبستان کوثر رودان برگزار شد

با هدف نهادینه سازی فرهنگ قرآنی میان کودکان، جشن قرآن و قرآن آموزی کلاس اولی ها صبح یکشنبه در دبستان دخترانه کوثر رودان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۳۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، جشن قرآن آموزی کلاس اولی ها با حضور "حجت الاسلام مهدی رحمانی" امام جمعه رودان، "سرکار خانم امیرزاده" عضو شورای شهر، "عبدالله عبدی بحرینی و جابر نجفی" معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش این شهرستان و اولیاء دانش آموزان دبستان دخترانه کوثر در این آموزشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه رودان در خطاب به اولیای دانش آموزان حاظر در این جشن گفت: پیش دبستاني و دبستاني مانند يک صفحه سفيد، شفاف و روشن هستند که آن تصوير و نقشي كه ما بر اين صفحه شفاف و روشن منقش مي كنيم و مي كشيم، در دل و جان دانش آموزان نقش مي بندد و اين نقش تا آخر عمرش در اخلاق و سبک زندگي آنها مؤثر خواهد بود.

وی افزود: ما بايد بدانيم كه حساس ترين مقطع از جهت یادگیری، مقطع ابتدایی است که هم اوليا و هم مربيان و متوليان برنامه آموزشي و پرورش باید اين نكته مهم را به خوبي درک كنند.

امام جمعه رودان عنوان کرد: ما هر چقدر در موارد آموزشي و پرورشي متناسب با پيش دبستاني ها و در موارد درسي اين مقطع دقت بیشتری داشته باشيم و حساسيت بخرج بدهيم چراکه در آموزش و پرورش دانش آموزان بر روی أخلاق و تربيت آنها تاثیر مثبتی می گذارد و ثمرات آن را ما در دوران راهنمايي، دبيرستان و دانشگاه خواهيم ديد.

رحمانی خاطر نشان کرد: اميدوارم همه بدانند مهم ترين و حساس ترين مقطع آموزشي، مقطع ابتدایی است چراکه اگر از پایه تقویت نشوند وقتي دانش آموز به مقطع دبيرستان يا دانشگاه برسد، دچار آسيب هاي متعدد اخلاقي، تربيتي، علمي و آموزشي شده است آن وقت هست كه بيدار مي شويم و مي خواهيم با سخت گيري و محدوديت آن را تربيت كنيم مناسب با آنچه كه مد نظر خودمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار