معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری عنوان کرد:

اولویت اصلی دولت، تقویت اشتغال و رونق توليد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبي که در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اولويت گذاري دولت در خصوص رونق توليد و تقويت اشتغال ، بانک هاي استان مشكلات و موانع قانوني موجود را بررسي و مرتفع نمايند.

کد مطلب: ۶۷۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،بي بي عصمت سرفرازي با اشاره به مصوبات و تصميات اتخاذ شده در سفر اخير رئيس کل بانک مركزي كشور به استان تصريح كرد: در جلسات مختلفي كه در حاشيه اين سفر برگزار شد، مقرر شد در امر پرداخت تسهيلات به واحد هاي توليدي، كليه بانك ها در پرداخت تسهيلات مصوب به واحد هاي توليدي واجد شرايط حداكثر مساعدت و همكاري لازم را به عمل آورند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال و امنيت سرمايه گذاري براي دولت تدبير و اميد از اهميت زيادي برخوردار است، خاطر نشان ساخت: با توجه به مشکلات عديده اي كه در شاخص هاي مختلف اقتصادي در اثر سوء مديريت در گذشته به وجود آمده است، دولت تدبير و اميد خود را موظف به مساعدت و همكاري با واحد هاي توليدي آسيب ديده مي داند.


سرفرازی، در ادامه افزود: بانک ها در صورت عدم تایید شرايط برخي واحد هاي توليدي در بخش پرداخت تسهيلات، حتماً مستندات و دلايل قانوني خود را به ديبيرخانه کارگروه منعکس نمايند.


وی با بيان اينکه بانک ها رو در روي توليد کنندگان بخش خصوصي نيستند، تصريح كرد: بانك ها و دستگاه هاي خدمات رسان دولتي، ياور واحد هاي توليدي در امر حفظ اشتغال و بهبود شرايط اقتصادي كشور هستند، از اينرو با مديريت صحيح منابع و اتخاذ تصميمات صحيح مي توانيم بر محدوديت ها پيروز شويم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ، برخي از مشکلات موجود در بخش توليد را عمومي و بخشي را مختص استان خراسان جنوبي دانست و اظهار داشت: با توجه به اينکه منابع محدودي در اختيار بانک ها و دولت قرار دارد، بايد چشم انداز مشخصي براي بازپرداخت تسهيلات رونق توليد مشخص كنيم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در پایان از مدیران دستگاه هاي اجرايي و بانک هاي استان خواست براي اينکه مردم از نحوه و ميزان کمك دولت به واحد هاي توليدي در امر رونق توليد مطلع شوند، اقدامات خود را رسانه اي كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار