رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری :

شهدا ستاره های هدایتگر در مسیر استقامت و ایثار هستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا گفت: شهدا ستاره های هدایتگر در مسیر استقامت،ایثار و شهادت اند.

کد مطلب: ۶۷۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضورحسین نصراله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، هدایت اله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ،سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ و حجت الاسلام بهرامی امام جمعه فیروز آباد در امامزاده شعیب(ع) برگزار شد.

نصراله با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای گرانقدر با گذشت از جان خود عزت را برای این نظام در برگ زرینی از تاریخ به یادگار گذاشتند و آنچه برای پدران و مادران آنها باقی ماند سنگ قبری بود که تسلی خاطر آنان بود و باید گفت اینها سنگ نیستند بلکه هویت و تاریخ یک ملت هستند چرا که در این قبور متبرک عزیزانی که برای استقلال و عزت جامعه جنگیدند مدفون شده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا در راستای حفظ کیان کشور و اعتقاداتشان از جان گذشتند و این همان چیزی است که همه ما باید از دفاع مقدس و انقلاب و تعالیم ان بیاموزیم تا در مسیری که حرکت میکنیم سعادتمند دنیا و آخرت شویم. . رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود : امروز با عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا تجدید بیعتی است برای حفظ آرمانهای شهدا و امام ره داریم و این حضور تعهدی برای ادامه را مستحکم تر و پر توان تر از گذشته است.

گفتنی است در ادامه این مراسم جمالی پور ضمن تشکر ویژه از اقدامات انجام شده تو سط بنیاد شهید ری در خصوص بازسازی مزار شهدا گفت :مزار شهدا یادآور سالها رشادت و فداکاری است و تکریم و تجلیل آنها وظیفه همگانی است .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار