سازمان فناوری اطلاعات در شهرداری اراک ایجاد می شود

رئیس شورای شهر اراک از ایجاد سازمان های مشخص و فعال در شهرداری اراک برای فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با مدیریت نیروی انسانی موجود خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، احیای خطوط ویژه و استفاده بهینه از سرویس های عمومی و جلوگیری از پارک و تردد خودروهای شخصی در این خطوط و تغییر روز دوشنبه عصر صحن علنی شورای اسلامی به عصر روز شنبه از دیگر مصوبات این نشست بود.

تصویب تقسیط جرایم کمیسیون ماده 100 تا آخر سال جاری بر اساس سنوات گذشته و بدون دریافت کارمزد، پیشنهاد بحث مطالعات جامع برای مکان یابی و ساخت کشتارگاه جدید مطابق با آخرین استانداردها و ضوابط بهداشتی نیز در این نشست تصویب شد.

رئیس شورای شهر اراک در این نشست در خصوص شهردار جدید این شهر گفت: سابقه کاری داود تاجران شهردار منتخب دوره پنجم شورای اسلامی در بررسی ها موفق بوده اما برای اینکه این موفقیت ها در کلانشهر اراک به دست آید، باید به فرد منتخب اعتماد کرد.

فلک افلاکی افزود: مدارک داود تاجران در مراحل پایانی تایید و امید است شهردار منتخب شورای اسلامی دوره پنجم کلانشهر اراک در روزهای آینده در اراک مستقر شود.

در این نشست ایرج رضایی یکی از نمایندگان شورای شهر به عنوان نماینده شورای اسلامی کلانشهر در شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان اراک انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار