اکران تله فیلم «پرپرواز» در فرهنگسرای ولایت شهرستان فردیس

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از اکران تله فیلم پر پرواز به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس به کارگردانی اسماعیل اسلامی ونویسندگی خانم مهری رجب حسنی در شهرستان فردیس خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۰۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان فردیس، سید هادی جوادی نیا از پایان فیلمبرداری و تدوین پر پرواز به کارگردانی اسماعیل اسلامی ونویسندگی خانم مهری رجب حسنی در شهرستان فردیس خبر داد و اظهار داشت: این اثر سومین تله فیلم تولید شده با مشارکت و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس است که مراحل برنامه‌ریزی و فیلمبرداری آن در سال ١٣٩٥ شروع شد و مراحل تدوین آن به پایان رسید وامروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با فیلم سینمایی ایستاده در غبار در فرهنگسرای ولایت اکران عمومی شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس در تشریح چگونگی تولید این تله فیلم افزود: این فیلم با نویسندگی و کارگردانی اسماعیل اسلامی وخانم مهری رجب حسنی از هنرمندان توانمند عرصه سینمایی شهرستان فردیس است که پس از انجام توافقات و همکارهای دوجانبه میان ایشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس مراحل اخذ تایید فیلمنامه و مجوز فیلمبرداری آن صورت پذیرفت و ضمن اعلام فراخوان همکاری، منتخبی از علاقه‌مندان و استعدادهای سینمایی شهرستان فردیس برای بازیگری در این مجموعه انتخاب شدند.
جوادی نیا گفت: تمام مراحل فیلمبرداری این تله فیلم در سطح شهرستان فردیس صورت گرفته است و موضوع این فیلم در خصوص خانواده شهدا ومدافع حرم است. به زودی ضمن جلسه نقد و بررسی وتدیر از هنرمندان این فیلم با حضور هنرمندان و هنردوستان مدعو و عوامل فیلم و مسئولین شهرستان فردیس در محل فرهنگسرای ولایت فردیس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار