در گفتگو با پانا مطرح شد:

علما و روحانیون نقش ارزنده ای در جذب افراد بازمانده از تحصیل دارند

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: پیشرفت هایی که دراستان سیستان و بلوچستان انجام شده انگیزه را برای حمایت و کمک بیشتر می کند و در حوزه ی سواد آموزی هیچ محدودیتی برای باسواد نمودن افراد دراین استان نداریم.

کد مطلب: ۶۶۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

علی باقرزاده در جشن محوری مهر و مقاومت که به مناسبت بازگشایی مدارس در استان سیستان و بلوچستان نواخته شد به خبرنگار پانا گفت: یکی از استان هایی که مورد توجه وزارتخانه آموزش و پرورش است استان سیستان و بلوچستان می باشد و با توجه به پراکندگی که در این استان وجود دارد توجه خاص مسئولین را می طلبد.

وی افزود: پیشرفت هایی که دراستان سیستان و بلوچستان انجام شده انگیزه را برای حمایت و کمک بیشترمی کند و در حوزه ی سواد آموزی هیچ محدودیتی برای کمک به افراد بیسواد دراین استان نداریم.

باقرزاده تصریح کرد: علما و روحانیون نفش بسزایی در زمینه جذب افراد بازمانده از تحصیل دارند و با مسئولیت مهمی که در جامعه دارند می توانند زمینه حضور افراد زیادی را درکلاس درس فراهم کنند.

معاون وزیرو رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشورخاطر نشان کرد: گامهای موفقی در استان برای جذب افراد بیسواد صورت گرفته و برای ریشه کنی کامل بیسوادی باید همه مسئولین اقدام کنند و زمانی که همه افراد را تحت پوشش قرار دهیم قطعا رشد و شکوفایی جامعه را در پی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار