معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

شناسایی افراد بازمانده از تحصیل، اولویت کاری شورای سواد آموزی استان گلستان

گرگان(پانا)- شناسایی بی سوادان و افراد بازمانده از تحصیل، اولویت اول شورای سواد آموزی استان گلستان است.

کد مطلب: ۸۲۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی افراد بازمانده از تحصیل، اولویت کاری شورای سواد آموزی استان گلستان

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 97 اظهار کرد: یکی از مباحث مهم کشور و استان ریشه کنی بی سوادی است، در حال حاضر بیش از 60 هزار بی سواد در استان گلستان شناسایی شده اند که باید برای شناسایی بیشتر بی سوادان از ظرفیت بهزیستی و کمیته امداد نیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: احکام دستگاههای پیگیری سواد آموزی در شهرستانهای استان گلستان توسط استاندار محترم امضا شده و به این عزیزان ابلاغ خواهد شد.

طهماسبی افزود: نهضت سواد آموزی از ابتدای پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس و تا امروز به فعالیت خود ادامه می دهد که با توجه به عمر چهل ساله انقلاب، وجود افراد بی سواد در کشور و استان گلستان در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هیچگاه خود را از آموزش و پرورش جدا نمی دانیم، گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای توسعه یافته داشته باشیم باید آموزش و پرورش آن نیز توسعه یافته شود چرا که آموزش و پرورش، رکن اصلی توسعه پایدار است و در این مسیر همه باید به هم کمک کنیم تا آموزش و پرورش به اولویت اول جامعه تبدیل شود.

وی در پایان از برگزاری جشنواره گلدسته های سبز (دعوت به نماز) در رشته های سرود، نمایش، فیلم کوتاه، نرم افزار، عکاسی، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی و شعر در بین تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموزی در استان گلستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار