مدیر آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

ثبت نام 19هزار و 909 دانش آموز رودانی در سال تحصیلی جدید

مدیر آموزش و پرورش رودان از ثبت 19هزار و 909 دانش آموز دختر و پسر در سامانه دانش آموزی سال تحصیلی 97-96 خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: در سال تحصیلی جدید 19هزار و 909 دانش آموز رودانی در 881 کلاس درس حاضر می شوند که مقطع ابتدایی با 12هزار و 121 دانش آموز در 106 آموزشگاه و 505 کلاس درس بیشترین تعداد دانش آموزان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در مقطع متوسطه اول نیز 4 هزار و 770 دانش آموز در 56 آموزشگاه که شامل 211 کلاس درس می باشد مشغول به تحصیل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش رودان با اشاره به اینکه در مدارس استثنایی شهرستان 163 دانش آموز در 5 آموزشگاه شامل 13 کلاس درس است به امر تحصیل و آموزش می پردازند، تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوم رشته های نظری با یک هزار و 700 دانش آموز در 18 آموزشگاه که شامل 84 کلاس درس می باشد و در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز یک هزار و 115 دانش آموز در 10 آموزشگاه شامل 68 کلاس درس مشغول به تحصیل می شوند.

وی افزود: پنج کارگروه شامل؛ تعمیر و تجهیز، کارگروه سازماندهی، کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، کارگروه تایید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی همراه با ستاد پروژه مهر فعالیت می کنند و برنامه های این ستاد را پیش خواهند برد.

صفایی دهبارز با اشاره به نقش مهم پروژه مهر عنوان کرد: ما باید میزبان خوب و لایقی برای دانش آموزانی باشیم که وارد مدارس می شوند و از دانش آموزان می خواهیم که با توکل الهی، جدیت و پشتکار اهداف آموزش و پرورش خود را دنبال کنند و اولیا گرامی نیز فرزندان خود برای جهت پیشرفت و تعالی همراهی کنند.

وی به امتیاز بندی معلمان شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: معلمان مقطع ابتدایی بعد از 7 سال امتیاز بندی و سازماندهی و دبیران مقطع متوسطه اول و دوم فقط سازماندهی ترمیمی شده اند.

صفایی دهبارز با اشاره به اینکه باید در روز اول مهر از تمامی ظرفیت آموزش و پرورش برای دانش آموزان استفاده شود، خاطرنشان کرد: در روز اول مهر باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود تا روز خوبی برای دانش آموزان باشد و آنها با شور و اشتیاق و ورود به مدرسه و کلاس درس سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار