استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد؛

کهگیلویه و بویراحمد قابلیت های خوبی در جذب گردشگری دارد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت؛این استان قابلیت های خوبی در گردشگری، آب و خاک و نفت و گاز دارد و از نظر موقعیت بین استانهای برخوردار کشور واقع شده است که به علت عدم ارتباط ارگانیک با این استانها از این ظرفیت استفاده نشد و متاسفانه تاثیر منفی هم داشت و سرمایه ها به سمت همان استان ها رفت.

کد مطلب: ۶۶۵۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پیش ظهر امروز در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: به قول نظامی ها تیک آف برایم مشکل بود و دل کندن از تهران برایم سخت می نمود اما الان احساس می کنم به خانه خود بازگشتم و بسیار خوشحالم که در کنار شما برادران و خواهران دریادلم هستم.

احمدی اظهار کرد: من ناآشنا با سرزمین کهگیلویه و بویراحمد نیستم و بزرگان شما و تاریخ شما را می شناسم.

وی گفت: امیدوارم با کمک همه شما برای خدمت در این استان سربلند شویم و پاسخ اعتماد جناب آقای دکتر رحمانی فضلی را بدهم. همه با هم باید دست به دست به هم دهید تا دردی از محرومین رفع کنیم و اعتماد مردم را به نظام با خدمت تقویت کنیم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرصت رشد استعدادهای مردم را فراهم کنیم، گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار می گیرد اما اگر از استعداد مردم استفاده نشود به جایی نمی رسند.هم باید از بودجه دولتی استفاده کنیم هم بخش خصوصی و هم سرمایه های خارجی تا به مطلوب نظام و مردم این استان برسیم. مسیری که البته آغاز شده است و ما باید ادامه دهیم.

احمدی در پایان گفت: از تجربیات دکتر خادمی استفاده می کنم و بخاطر خدمات خوبی که انجام داد از ایشان تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار